top of page

Обопільне Підпілля виводить в люди молодих виконавців

Ми часто чуємо, що молодь – це рушій змін. На практиці все часто виглядає інакше. Нерідко молодь губиться в сумнівах та ваганнях: «А як?», «Може, це все справи дорослих людей із серйозними посадами, де молодь нічого не змінить?» На щастя, є й такі, хто не сумнівається і не вагається, а робить. І як робить!


Знайомтеся: Обопільне Підпілля — молодіжна платформа, яка допомагає молодим виконавцям організовувати і проводити у Києві їхні перші концерти. Обопілля, як їх називають причетні, почало публічно вести свою діяльність менше року тому, але за цей час організували вже 4 концерти молодих виконавцв, серед яких 19.99, Мій Конфлікт, Октавіан Серпень, Mozee Fee та інші. Вони активно просуваються у соцмережах і запустили на YouTube подкаст на теми, пов’язані з музикою й мистецтвом. Вони юні, завзяті і дуже драйвові. Фінансування івентів спочатку відбувалося за кошт організаторів, та вже зараз команда створює заходи з суми проданих квитків, а всі інші гроші переказують на благодійність.


З Instagram-сторінки Обопільне Підпільне

Ми поспілкувалися з командою Обопілля на тему просування молодих українських виконавців.


Каріна Романюк, графічна дизайнерка й авторка афіш, лайнапів і постів, наразі паралельно навчається в Київському національному економічному університеті, згадує найяскравіший момент — перший івент «Сміливіше», коли команда вперше зібралася разом, після того, як довгий час всі були розкидані по різних містах і продумували всю концепцію онлайн. І резюмує:


«Якщо хочеш чогось досягти, просто треба почати робити. Вже з самого початку ми придумали концепт просування маловідомих українських гуртів, що вже зараз дає відчутний результат — молоді виконавці знайомляться зі своєю цільовою аудиторією. З особистого досвіду скажу, що сама на наших івентах відкриваю для себе нову музику, яка одразу потрапляє в мій плейлист».

Поліна Гултурян (або як вона відома у колі друзів – Пося), яка сама створює музику, яка сама створює музику, співає й навчається в Глієра, за сумісництвом є ведучою концертів Обопілля, а також займається зйомками реклами й промо для івентів, ділиться думками:


«Я дуже радію від того, як зараз «несеться» наша молода музика! І ми відчуваємо реальний відгук на роботу Обопілля. Наші заходи просувають нові голоси української музики різних жанрів, і це шалено надихає і нас, і нашу публіку, а це часто підлітки 12–13 років. Я неодноразово чула від тих, хто був у нас на івентах і потім казав, що буде працювати над своєю музикою, щоб виступити в нас! Заради цього обопільні й створювались! До речі, є гурти, які ми просто «розкопували», а після виступу у нас на платформі їх почали запрошувати на різні концерти».

Олександра Хаврич, або просто Саша, яка займається СММ в команді і вивчає маркетинг в Києво-Могилянській академії, також ділиться враженнями про вплив заходів Обопілля на популяризацію виконавців:


«Ми пройшли шлях з моменту «А що таке це Обопільне?» до «Обопільне Підпілля організовує новий захід – беремо скоріше квиточки!». Щодо аудиторії наших артистів можу навіть сказати на прикладі свого кола знайомих, що після наших концертів вони часто починають активно слухати  цих виконавців. Зважаючи на те, що наживо вони їх чують вперше, це дає автоматичне відчуття зв’язку гуртів з майбутньою їх аудиторією. Слухаючи цю музику потім в навушниках, отримуєш ще більше приємних вражень.»

Саша розповідає, як команда Обопілля обирає виконавців:


«У нас є окрема гілка в чаті, де зберігаються посилання та назви маловідомих гуртів і виконавців, які нам сподобалися. Там ми відмічаємо особливості жанру, настрій, і потім, відштовхуючись від цього і тематики івенту, наша менеджерка по артистах Варя веде комунікацію і формує пропозицію, щоб їх запросити. Після концертів ми завжди залишаємося в дружніх стосунках з усіма гуртами».

Ведуча івентів Пося зізнається:


«Я б сказала, що ми отримуємо чимало позитивних відгуків, але розголосу про нас все ж недостатньо. Людям подобається приходити на концерти виконавців, яких вони вже знають. Та ми не про таке, наша суть — це просування маловідомих або й зовсім невідомих виконавців, які, на наш погляд, дуже варті вдячної публіки».

Фінансування організованих івентів спочатку відбувалося за кошт організаторів, та вже зараз команда створює заходи з суми проданих квитків, а всі інші гроші переказують на благодійність.


Якщо ви музикант, і досі боїтеся виходити на сцену, згадайте про Обопілля. Саме ви можете стати тим, хто не лише творить, а й просуває нову українську музику.


Розмовляла Євгенія Антонюк


bottom of page